7 ZILE RETUR GRATUIT

Cum returnezi?

Daca vrei sa returnezi o comanda sau un produs, totul se face foarte simplu la S.C. PROFESSIONAL HORECA SRL. Modalitati prin care poti face asta este prin curier. Pentru varianta prin curier va fi necesar in prealabil transmiterea unui email la adresa office@professionalhoreca.ro cu numarul comenzii, numele produsului de returnat, motivul returului, nume si prenume si contul IBAN in care se doreste rambursarea. De la primirea email-ului noi te vom contacta in maxim 24 de ore. In situatia returului prin curier costul aferent transportului va fi suportat de catre client.
Returnarea banilor se face rapid, sub 3 zile lucratoare.Ne dorim sa oferim in continuare toate aceste servicii si ba chiar sa te surprindem cu unele noi, dar avem nevoie si de ajutorul tau.
E important ca tu sa returnezi responsabil!

Ce inseamna retur responsabil?

Returneaza produsul pe care nu il mai doresti in aceeasi stare in care a fost livrat.

Ce conditii trebuie sa indeplineasca produsul returnat?

Conditia acceptarii returului este ca produsele sa fie in aceeasi stare in care au fost livrate (sa nu fie deteriorate, sa nu prezinte semne de purtare, sa aiba toate etichetele intacte). Produsele mentionate in email-ul de retur trebuie predate integral curierului, exact cum au fost mentionate la solicitarea returului. Daca in coletul de retur se afla produse diferite fata de cele din email, dupa primerea pachetului, acestea vor fi returnate catre expeditor.

Limitarea dreptului la retur gratuit in 7 de zile

S.C. PROFESSIONAL HORECA SRL isi rezerva dreptul de a limita serviciul “Retur in 7 de zile” in cazul unor retururi repetate, indiferent de tipul produsului returnat.
Consumatorul va fi informat printr-o notificare scrisa, apel sau prin posta electronica, atunci cand se constata un comportament incorect.